Kızlar selam nasılsınız burda çok post açtım görmüşsünüzdür kasık ağrısı enfeksiyon hiç geçmiyor hep ilaç kullandım antibiyotik fitil falan tekrarlıyor en kötüsü de kasık ağrım geçmiyor. Kaşıntı yanma falan yok bende. Ne yapcam bilmiyorum artık. Geçirenler varsa bi yardımcı olur musunuz birde özel bir soru soracağım akıntınız olunca böyle beyaz sarımsı gibi akıntı varken ilişkiye giriyor musunuz