HELELEKADIN aalllpp bizde de olmuştu böbrek bölümüne göndermişti kristal görünüyor götür demişti gitmiştik ama doktor ne demişti bize hatırlamıyorum ilaç kullanmadık 1 yaşında kan tahlili ve idrar tahlili temiz çıkmıştı kendi kendine yok olmuş
aalllpp esm15 aslında bir şikayetim yoktu. Ben de gebelik şekeri vardı oğlum 4 kilo doğdu. Asistan doktorun biri ilk haftalarda rutin kontrollerde bi böbreklere bakalım demişti. 1. Ay ultrasonda bir şey yoktu 2.5 aylıkken tekrar çekildi o zaman çıktı