gubo bizimde alerji testinde çıkmadı ama yinede yumurta yemiyorum şu an üç hafta yemiyecem ama bunlar egzama kaşıntı yapıyor tirnaklarink kesseniz bile çiziyor ben çok yaşadım her yeri çizik doluydu en son surupla durdu kasindi bende üç gün eline çorap geçirdim gece bağladım kremleri sürdüm öyle hafifledi biraz doktor sürecek dedi iki yaşa kadar genelde öyle oluyormuş bakalım Allah bebeklerimizi korusun hepsine şifa versin