merve1miray cinsiyeti belli olduktan sonra isim düşünmeye başladık, ben bilindik ama çok konulmamış isim istiyordum Bilge Ada istedim, bilge eski, ada da bu dönem konulan ve sade olduğu için sevdiğim bir isimdi, eşim istemedi😒 bilge adında kocaman kadın akrabamız var bizim dedi. Sonra ben isim sitelerinden çıkmadım, ara sıra olabilir diye düşündüğüm isimleri eşime söyledim begenmedi. Sonra bir gün Açelya ismine denk geldim, hem eski hem de çok konulmayan bir isim diye benim içime sindi, çekinerek söyledim eşime, hımmm açelya olabilir dedi, dedim o zaman oldu tamam karar verdik ben daha fazla isim arayamam😅 sonra yanına bir de Mavi yi ekledik. Onun da hikayesi var ama uzun olacak yazmayayım😅 çok seviyorum kızımın adını💙