1 aydır boğazım ağrıyo ve öksürük geçmiyo ilk günler ateşimde çıkıyodu. Bi de grip eklendi kulağıma baskı yapıyo duymuyorum. İlk günler 2 kere acile gittim iğne ve serumun etkisi geçince yine aynı oldum. Parol spreyler falan kullandım ama hala düzelemedim. Bu nasıl bi hastalık. Çözüm bulan var mı