FerEm Bence normal benim oğlumda 3,5 yaşında kilosu 14 boyu en son 98di şuan bilmiyorum sağlığı yerinde ise boya kiloya çok bakmayın sonradan kilo alıyor bi anda boy atıyorlar ben çölyak testi dahi yaptırdım aksinede iştahı çok güzel sebze meyve allah ne verdiyse oturur yer balık tavuk çok tercih etmez ama hiçde yemez diyemem o kadar yemeğe benimkide kilo almıyor doktoe hiç birşey çıkmayınca sindirimi çok iyi çalışıyor dedi mutlaka günde 1/ 2 💩 yapar