Mrve19
Esoskirec
Esoskirec ben o kadar çok baktım ki benim oğlum da 3:30 yaşında Marttan beri yatakta yatıyor kendi baza mı yapsam mont eseri mi alsam çok düşündüm mont eseri ömürlük değil dedim baza da ipek mobilyadan aldım internetten almıştım 7,5 milyara alçak korumalı da var hiçbir sıkıntı yaşamadım iyi ki de baza almışım en azından oyuncakları falan koyuyorum Allah nasip ederse de ömürlük