Deletedmom781 kabız değildi ama yapmyordu rahatsz olmuyordu yani benm bebe mamayla besleniyo bu arada biz 3aya girdiği gün rota virüs aşısı yapıldı o gunden beri hergün bir defa yapyordu 10gündür de günde 4 5 defa yapyor bizde probiyotik kullanyoruz azalsn diyeymiş