zeyinci 0623Ebrar2021 geçmiş olsun benimde kasık ağrım çok oluyor geçmiyor uzun süredir bişey de çıkmıyor enfeksiyon diyorlar hep size de çok geçmiş olsun
0623Ebrar2021 annevebebegiii__ gittim cnm sağ kasikta kist var dedi rahim duvarında incelme var dedi ama ne ilaç verdi ne birsey
zeyinci 0623Ebrar2021 Allah Allah neden öyle birşey vermediler ki. Kist olunca doğum kontrol hapı başlıyorlar diye biliyorum yada adet olunca geçer diyorlar doktorlar daha iyi bilir tabiki de ama bence bir daha gidin
0623Ebrar2021 zeyinci aklına bana ilaci birak dedi dogum kontrol hapi kullaniorm o yüzden birak dedi anlamdm bnde