Anladığım kadarıyla özel bir hastanedesiniz görevinizi bilmiyorum ama işinize son verme ihtimalleri olabilir özel sektör neticede. Doktora kolay kolay bi yaptırım uygulanmaz işine son vermek gibi, çünkü ciddi paralar kazandırıyorlar. Bi rahim filmi ücretini kovalarken onlarcasını kaybetmek istemezler. İşinize son verilmese bile yönetim tarafından biriminiz vs değiştirilip dolaylı bi mobbinge maruz kalabilirsiniz. Özel hastaneler için bi enjektör dahi çok kıymetli.