Retzja Nötropeni bazen bebeği yakın zamanda geçirdiği viral enfeksiyonlardan kaynaklı olabiliyor. Ya da yeni aşı yapıldıysa aşı bağışıklık sistemini uyardığından dolayı düşük çıkabiliyor.