6 ay önce doğum yaptım sezeryan yaklaşık 3 aydır emzırmıyorum sütüm kesildi regli olmuştum bitti 1 hafta sonra tekrar oldum 6 gün sürdü normalde 3 gun sürer suan da da peçeteyle her lavaboda sıldıgımde kanama görünüyor yarın dr a gıdecegım bu arada hormon testlerım yapılmıştı 2 ay önce sorun yoktu başına böyle bısey gelen varmı ?