tazecikanaaa saydığınız ve saydığım her şeyi dibine kadar yaşıyorum özafajit çünkü benim oğlum ve tecrübelerimle yazıyorum size dünya kadar alerji doktoru gezdim dünya kadar yayın takip ettim ve ediyorum inanın hiçbrii ezbere şeyler değil ayrıca 250 kişilik alerji annelerinin olduğu bir grbm var ordaki annelerin tecrüblerini ve gördüklerime dayanarak yazıyorum sizin yazdıklarınıza dayanarak tabiki sizin tercihiniz böyle daha iyi olcağına inanıyorsanız