Zeynebinannesi evet bu.Ama bunda dislik kismi var.Benimkinde yok.trendyoldan almistim.Biz 3.5 ayligiz.Aslinda cok sevimli bu ceylan ama kafasi biraz buyuk.Diyorum ki yikaninca kurumasi zor olur keske kafa kismi daha kucuk bir sey alsaymisim.Bir de kizima yine ayni markanin bir oyuncagini almistim kelebek tirtil gibi bir sey.Kizim onu da inanilmaz seviyor.onun linkini atayim buraya.bulursam o model uyku arkadasi da atarim