Ze_kaan Mevsimsel geçişten olabilir veya sagliksal bir sorun da olabilir en doğrusunu doktorunuz söyler.
Çocuk istemiyorsanız daha doğru korunsaniz iyi olur.
Yıllarca korunduğunu sanan ama şansa veya erkeğin kadının sağlık sorunlarından hamilelik elde edemesi insanı koruduğuna inandırıyor. Ama sonunda kimse kaçamıyor hamilelikteb.
Eşiniz istediği kadar dikkatli olsun bu şekilde ilerlerseniz bu gün olmasa yarın bir gün gebelik elbette oluşur. İlla ki boşalma olmak zorunda değil gebelik için.