burcg ilk kez gittiyseniz normal mızmızlanması ama böyle yaptı diye eve kapanıp kalmayın sonra daha fazla zorlanırsınız. Kızım 3yaşını geçiyo her yere gideriz, bebekliğinden beridir. Otobüsede bindim, minibüsede, trenede. Hava soğuk diye endişelenmenizi anlayabiliyorum ama sıkı giydirip hergün ufak ufak yürüyüşlerle dışarıya da alıştırın.