İkizlerime doğduğundan beri prima premium care kullandık pişik kremi olarakta mustela.Hiç ıslak mendil kullanmadım hep pamuk ıslatıp kullandım.Sonra can dayanamayınca molfix premiuma geçtik 😂Bizim kızlardada pişik yok ama kızarıklık oluyor bende keşfedemedim pamukla silmek mi tahriş ediyor yoksa bezden mi bilemedim