Şimdi ikinciye hamileyim dört aylık oğlum var üç yaş altı aylık ilk başta söylemiştim kardeşin olacak diye ama istemedi daha sonra tek büyütücem gurbettetim yani velkibelli süre büyüklerden yardım olur ama alıştırmam gerekşyordu konuştum durdum gel kardeşimede soralım ne diyor oyuncaklarını gösterelim diye sabahları günaydın diyoruz karnımı açıp öpüyo cee cee yapıyor karnıma gelip eline yemeye bişey alınca kardeşinede veriyor ve kontrole gitöek için sabırsızlanıyor kontrole gittiğimde oğlumuda sokuyorum içeri ultrosonda görüyor ultroson kagıdını elinden düşürmüyor oyuncaklarını gösteriyor şimdilik gidişat iyi gibi oğlum zaten uysal öyle yükü yoktur bana ama sonumuz ne olur bklm içini ferah tut ben hep öyle yapıyım kardeş onlar kavga edicekler kıskanıcaklarda zorlukda yaşıyaz ama hep iyi mutlu olsunlar sağlıklı olsunlar