ekimim 18. Ayda oldum. O zamana kadar tüm belirtileri yaşıyordum ama olamıyordum. Bende normalde de düzensizlik vardı ama şu son 2 aydır düzenli gibi eğer ki yarın veya sonraki gün olursam 3 aydır düzenli gidiyor diyebileceğim. Bekliyorum yani şuanda kızım 34 aylık.