kvsrbrn sağmak doğru bir ölçüm yöntemi değil. Artık biberon ile meme ayrımını anlayacak ayda. Evde hiç mama olmadığını düşünün, mecburen meme vermek zorunda kalırdınız. Ben de mama + meme ile başladım, sağıyordum 5cc çıkıyordu. Üzülüyordum. Doyuramıyordum. 2 aylık olunca yavaş yavaş memeyi istememeye başladı. Memeden az süt geliyordu ama biberon bol bol akıyordu. Emzirme danışmanı böyle olacağını söylemişti ztn. Yeri geliyordu 2 aylık bebek 90 cc den fazla mama yiyordu. Gündüz uykusu nedir bilmeyen 2 aylık bebek mi olur. Gündüzleri uyumuyordu bir de. Kendime bi köşe yaptım. Emzirme yastığım, çerez hurma badem fln tabağım. Su mataram. Solgar ın brewers Year’s süt arttırıcı hapı ve bebeğim. Mızıkdandıkça meme verdim. Yapışık gezdim sürekli memede tuttum. Göğüs ucu yarıklarım, kanlı sütlerim, geçmeyen mastitimden bahsetmiyorum bile. İçime içime bağıra bağıra emzirdim. Memeden başka seçeneği yoktu, vücut da o sütü üretmeye mahkumdu. Ama sağmayı bıraktım sağsam yine gelmezdi süt. Şişli bez sayısı yeterliydi, sürekli kendime bunu söyledim. Arada sağlık ocağına götürüp tarttım. Anneliğin her adımı zor. Meme bağımlısı bir bebekti ben de bunu daha da ateşledim şimdi gece 15-20 kere meme istiyor uyku nedir unuttum resmen sabahları sinir krizi geçiriyorum orası ayrı ama 2 yaşına az kaldı diye kendimi teselli ediyorum. Bırakmak da çok zor olacak. Annelik zor zanaat. 😪