defnekusum_ Eşimin halası sabah kahvaltıda 4 aylık bebeğime çay kaşığı ile tahin vermiş eşim söyledi sonradan. Gittim tartıştım ama ne fayda zararı olur mu bebeğime şu saate kadar bişeyi yok
budakrabia defnekusum_ kusura bakmayın da halanız kadar eşiniz de suçlu su bile vermiyoruz kaldı tahin vermiş bide 🙃 zararı olacağını sanmıyorum ama erken sadece
damla32 defnekusum_ ay bu insanlar beyinsiz mi el kadar bebeğe verilir mi ne hakla bide ya ay sinir oldum
3kedili2bebekli defnekusum_ 2 gün iyice gözlemleyin kızarıklık vs olacak mı diye tahin çok alerjiktir 🥺
defnekusum_ minnakpopus Gerçekten öyle bir de sürekli müdahale halinde olduğun için adım bu gelinde memnunsuz oldu haksjKjdls
defnekusum_ budakrabia Öyle zaten susması hata eşiminde ama cahiller hepsi ne yaparsın çok şükür bişey olmadı
ninodurbenimadim defnekusum_ Susam alerjen bir gıdadır tahin kızarıklık, pişik vs yapabilir. Bebe çok küçük daha ya. Bu cahillikle mücadele nasıl edilecek gerçekten bilmiyorum
canmanayvesuyu defnekusum_ allahım bu nasıl bir cahillik ya. Tahin çok alerjen ama kısa süre içinde belirti vermediyse alerji yapmamıştır bence yine de gözlemleyin tabi ki bebeğinizi
surprizbebe defnekusum_ tahin susam ezmesi biliyorsunuz. Yüksek alerji riski var.Alerjik bünyesi olsa hemen tepki verirdi Allah korusun. Az daha büyüsün bol bol yer inşallah