Gul-42 sanırım test bozuk ama ben bu testi de doktora gösterdim yok dedi eczacı da sizin gibi var dedi o anda çok kötü oldum birde siz görün istedim kan testi verdim ve hamd olsun Rabbim kaldıramıycağım yükü omuzlarıma yüklemedi arkadaşlar beni yargılamayın 2 oğlum var bana yeter 3 istemiyoruz