vatdifak benim bebeğimde çok severdi puseti onda uyutup yatağına geri koyuyordum, babynestte yatırıyordum park yatağın içinde oda biraz eğimli ve çukurdu reflu yatagi vardı içinde. Ama pusette sallayarak uyuturdum çoğu zaman. Sonra hamak salıncak aldım ve 6 aya kadar onda uyuttum sonra kendisi bıraktı yatağında kendi kendine uyumaya başladı. 9. Ayda yine bi değişti ayakta sallanmak istendi falan. Şimdi 20 aylık ayakta sallanmayı reddediyor kendi kendine uyumak istiyor falan sürekli değişiyor 🤷🏼♀️😂🙈