Kızlar şöyle bir sorunum var.cocugum 3 bucuk yaşında.Yani aslında ben bekar ve çocuk olmadan önceki zamanlarımı çok özlüyorum .Yani eskiden daha mutluydum gibi geliyor tabii ki anne olmayı çok sevdim çocuğumu canımdan daha çok seviyorum o ayrı bir mesele , ama yine de çok zor bir çocuk sürekli Elimizi kolumuzu cırmalıyor , bir şey istediğinde olmazsa ondan sonra hırçın Yani biz onun mümkün oldugunca dediğini yapmaya çalışıyoruz gezdiriyoruz hergün dısarı cıkarırız eşim de tam destek ama Bizi çok yoruyor yok demekten anlamıyor yok desek cok nadiren kızsak aglıyor yine cırmalıyor sabah 6 da uyanıyor bu aralar cok mutsuzum en son yine eşimin yüzünü yoldu eşim çok sabırlı yüzü harita gibi oldu ama artık sabrı taştı ve cok kötü bir şekilde bağırdı ve eşim canım cok yandı diyr agladı bu aralar hep gerginiz cok yorgun ve bitkinim