Kızlar bebeğim en fazla 20 dk uyur oldu. Sürekli kalkıp emmek istiyor emdikçe gazı oluyor çıkarıyorum yine emmek istiyor. O kadar uzun süre uyanık kalıyor ki bezini değiştirmem gerekiyor. Sonra yine her şey sil baştan😩 Rastgele uygulamayı açtım 5. hafta atağı yazıyordu. Yaşadıklarımın aynısı. Bu haftada olanlar, nasıl baş ediyorsunuz bu durumla ?