2 buçuk ve bir yaşında iki bebeğim var . Onlara ekran açmam genellikle lakin su günlerde elimde sürekli telefon. Instagram siliyorum ara ara yüklüyorum. Bazen haftalarca yüklemiyorum . Desteksiz ve çoğu zaman yalnız olduğum için evde de canim sıkılıyor hava soğudu eskisi gibi çocuklarla bir yere gidemiyorum. Bildiğim doğruyu uygulayamiyorum ne önerirsiniz