Arkadaşlar sizde dördüncü ay atağı nasıl geçiyor? Beni yıktı geçti 😅 özellikle son bir haftadır uykular perişan sadece kucakta uyuyor geceleri yarım saatte bir uyanıyor. Birde bu ara emmeyi de azalttı gibi. Üç buçuk yaşında bir oğlum daha var onda emme sıkıntısı olmamıştı uykusuzluk nispeten daha azdı. Siz neler yaptınız bu kucak sorununu yaşayan var mı ?