morbikelebek Bebeğim 3 aylık meme reddi yaşıyoruz sürekli ancak sağım yapıyorum biberonu da asla tutmuyor kaşıkla versem ağzından çıkarıyor ve yarın işe başlayacağım aylardır sırf alışsın diye deniyorum ama bir çare bulamadım bu durumu yaşayanlar var mı