gamze_20949 4 aylık bebeğim var cildi çok kuru hangi nemlendiriciyi öneriyorsunuz vücuduna hangi kremi kullanıyorsunuz memnun kaldıklarınızı söyler misiniz
sudenaz0 gamze_20949 benim kızım doğduğunda cilt kuruluğundan vücudu çatlayıp kanıyordu doğduğu andan itibaren Mustela kullanıyorum. Şampuan-losyon-yüz nemlendiricisi-vücut yağı
mavii_98 gamze_20949 çok kuru olduğu için doktorumuz moilen baby ya da mustela stelatopia önermişti mustela kullanıyorum çok memnunum banyodan sonra nem veriyor çok güzel kalıcı oluyor