Kurutma makineleri konusunda insanlar ikiye ayrılmış durumda. Kimisi keşke daha önce alsaydım vazgeçilmezim derken kimisi de kurutmuyor, küçültüyor yıpratıyor gereksiz diyor. Isı ponpalı olanların daha iyi olduğu söyleniyor. Model, marka , memnuniyet ve pişmanlıklarınızı bekliyorum.
Kış geldi evim kuzey cephe, dışarı assam çok pis şeyler yakıyor insanlar ısınmak için kıyafet değil is, zehir gibi kokuyor. Evde assam evi ısıtamıyorum. Ablam aldı memnun kalmadı sattı, kafam çok karışık…