birannne_ bianneo ay ne güzel vallahi ailelere yakın olmanın en güzel yönlerinden sanırım afiyet olsun 🥰
birannne_ Pamukhanim_ teşekkür ederim 🌸 afiyet olsun ben de sucuk ekmeği böyle kar yağdığında çok severim açık havada 🤤
birannne_ mamacitaa_ kızartma köfte olabilir ya da daha doyurucu istersen sulu köfte yanına da pirinç pilavı cacık çok güzel menü olur 🥰