Deletedmom_968 regl döneminize etkisi oldu mu ? ben de taktıralı 1,5 sene oldu ama regl dönemlerimi o kadar bozdu ki artık pişman olcak duruma geldim taktırdığıma. Sürekli lekelenmem var. 1 ayın 20 günü lekelenme yapıyo. Pedsiz gezmek nasıl bir özgürlükmüş anlatamam. Doktoruma da göründüm ama gayet normal olduğunu söyledi. Ama ben hiç mutlu değilim bu şekilde. Korusun diye taktırdım ama hiçbişey yapamıyoruz ki 😅 koruycak bişey kalmadı ortada 😅