Merhaba anneler kızım 27 aylık ve anlamsız bir şekilde odadan bile ayrılsam adımı sayıklayarak ağlıyor bu süreçte bir ayrılıkta olmadı aramızda bensiz parka bile indiremiyorlar gece lavaboya kalktığımda ağlayarak yanında istiyor lavaboya bile birlikte gider olduk bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yöntem ile yenebilirim çok zorlanıyorum…