Evet arkadaşlar, bu senenin ödülleri kime gitsin?
Ciddiye alınacak bir şey yok, gülün geçin :)
Sene bitmeden forum arşivine küçük ama gerçekçi bir ödül töreni bırakıyorum.
Bu senenin “en itici ve en cringe” ödülü
Bir tartışma başlar başlamaz sen diline geçip,mahalle ağzıyla hakaretvari konuşanlara vefikri değil kişiyi hedef alanlara gitsin.
Bu senenin “en at gözlük sevdalısı” ödülü
Bilimi reddedip hurafeyi tercih eden,
bebeğine aşı yaptırmayıp hacamatla koruduğunu sananlara gitsin.
Bu senenin “en ufuk açan” ödülü
Korunmadan ilişkiye girip, sonuçla karşılaşınca
“Ben şimdi ne yapacağım, hayatım bitti” diye başlık açanlara gitsin.
Bu senenin “en alınganlar” ödülü
Fikir sorup hoşuna gitmeyen her yorumu
saygısızlık, saldırı ve linç olarak algılayanlara gitsin.
Bu senenin “en bilgiçlik” ödülü
Bilgisi yok, kaynağı yok, fikri var.
Ama özgüveni o kadar yüksek ki, sanırsınız tek doğru o olanlara gitsin.
Ve tabiki
Bu senenin “en mükemmel annesi” ödülü
Yine hepimize gitsin.
Çünkü bu forumda kimse mükemmel değil ama
herkes elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor.Peki sizin ödülleriniz kimlere gitsin.