Kızlar merhaba, sorum çalışan annelere. Nasıl iş buldunuz? Ben kısmetse yazın işe başlamayı düşünüyorum oğlum da 3 yaşına gelecek inşallah. Ama nerede iş bulabilirim onu hiç bilmiyorum. Üniversite mezunuyum ama yaşadığımız ilçede benim okuduğum bölüme göre hiç iş alanı yok, devlet kurumları dışında tabi. Devlet kurumu da malum kpss’ye hazırlanmak gerekiyor onu da hiç gözüm kesmiyor, hazırlanamam yani. O nedenle özel sektör düşünüyorum, ama nasıl iş bulacağım hiç bilmiyorum. Siz nasıl iş buldunuz? İş bulmak kolay mı? Daha doğrusu güzel bir iş bulmak kolay mı? Yani artık çocuğumu da büyüttüm ekonomik özgürlüğüm olsun istiyorum ama nasıl olacak hiç bilmiyorum. Bana bu konuda verebileceğiniz fikir/tavsiye var mı?