Bebeğim yedi aylık örümcek aldım yürüteç yani ama içine koyduğum zaman iki ayağını kaskatı yapıyor hani ne ileri getirebiliyorum ne geri nasıl düzelir yani kendisi hiç hareket etmiyor neden şu an altı ay 20 günlük Bebeğim neden böyle bilmiyorum ama halen desteksiz zor oturuyor mesela iki 3 dakika ancak sonra devriliyor