prensesanesi01 Merhaba kızlar kızım 3 yaşında 18 kilo artık oto koltuğu almak istiyorum ama çok kararsız kaldım yükseltici mi almalıyız yoksa direk koltuk mu varsa elinde Uygun’a satmak isteyen ona da açığız sizler nasıl tercih ettiniz benimle paylaşırmısınız
Nikita prensesanesi01 bence koltuk almalısınız. Hala arabada uyuyakalıyordur. Koltuk uykuda bedenini destekliyor.
Hiilyuss prensesanesi01 nasıl bir cocuk önemli olan o. Cılız zayıf biriyse yine 0-36 ay olanlara bakın. Ama yapılıysa oturduğunda kendini tutabiliyoe diyorsanız 15 kg üzerine bakabilisiniz. Yine 3 noktalı kemeri olmalı ama yükseltici için kücük daha
Beraninannesii prensesanesi01 Oğlum 3bucuk yaş 18 kilo 105-110cm arası koltuk tercih ettim yolda uyuya kalıyor baş desteği olması şartti benim açımdan. Ben graco junior Maxi i size modelini aldım bir aydır kullanıyoruz . Araç emniyet kemeri ile koltuğa bağlıyoruz
prensesanesi01 Nikita öyle uzun yolcuları araba ile yapmıyoruz şimdiye kadar hep benim yanımdaydı acaba alışır kabul eder mi ona da emin değilim 🫣
prensesanesi01 Hiilyuss cılız bir çocuk değil ama yapılı da değil kendini tutabileceğine inanmıyorum açıkçası
Hiilyuss prensesanesi01 ozaman yine otokoltuk alın dediğim gibi 15 kg üzerilerine bakın hem daha ucuzlar. Uzun yok gitmiyorsanız yatar pozisyona faln da gerek yok
prensesanesi01 Hiilyuss önerebileceğiniz bi marka var mı acaba en fazla 1 sakatlik yol o da yılda bir
Hiilyuss prensesanesi01 hiç arastırmadım ama e bebekte uygunlar oluyor o segmentte. Bizdeki yoyko yenidoğan önermiyorum o yüzden size🤣
Beraninannesii prensesanesi01 Aracın kendi kemeri ile çocuğun gövdesi bağlı olduğu için öyle bir durum yaşamadım. Benim aciliyetim vardı direkt e bebekte ellerinde tek kalan ürünü aldım eğer düşünürseniz britax romer’in bu modelinde beğenmiştim uygun fiyatlı.