maviportakal_ mamayı biberonla mı veriyorsunuz? Benim bebeğim 2.5 aylık meme reddi yapmaya başladı biberon yüzünden. Sağdığım sütü veriyorduk. Anne süt kaşığı, şırınga veya çay kaşığı hepsiyle vermeyi denedik sinirleniyor istemiyor sadece biberon istiyor hızlı akıyor diye. Philips avent biberon kullanıyoruz.