gmzprlk İyi ki bu yorumu yazdınız Ben de diyorum ki benim bebeğim niye çok kusuyor Ben de sağlık ocağının verdiği D vitaminini verdim Bu arada Bebeğim 4 aylık Normalde bebeğim kusmazdı Demek ki onu verdikten sonra çok kusmaya başladı şimdi anladım nedenini Çok teşekkür ederim size