Kızlar bebeğimin göbeğinde böyle bi şişlik var 1 aylık şuan önceden bazen içine giriyodu bazen çıkuyodu bende hep kurur diye düşündüm ama kurumadı bu kaç gündürde hep dışında girmiyo içeri koku fln yok ama sarı akıntı oluyo chatgbt ye sordum göbek granülomu yazıyo ilk defa duyuyorum başına gelen oldumu tehlikeli bişeymi