yate O1Anne böyle Bi atamami var…lise mezunu cocuk gelişimi kpss den…yardimci öğretici olarak falan mı alım oluyor acaba.baska türlü olmaz çünkü lisans ve formasyon olması lazim normal anaokulu öğretmeni olarak atanma olması için..
O1Anne yate KPSS orta öğretime girerek atanabiliyorsunuz eğer puan yeterli olursa aile sosyal hizmetler bakanlığı alım yapıyor