Eymeninannesi2 Memnubmusunuz aile apartmanın da yaşamaktan bir eltim ve kaynanamlarla oturuyoruz ben en üst kattayım kaynım altta en altta kaynanamlar ama ben çok sıkılıyorum evlenirken böyle düşünmüyordum ama şimdi burda yaşamak hiç hoşuma gitmiyor devamlı içiiçe
Sema6666 Eymeninannesi2 ah ah 2 eltim ust katta oturuyor cok anlayissizliar bahcemzde ortak cop atan mi gorultu yapanmi dogal gaz kutusunu acik brakip kapamazlar umursamazlar amann b de istemiyrm ama napim hee kaynanamla bir oturuyrdk odalari giriss cikislarin ayirdk 😏
Eymeninannesi2 Sema6666 aynen öyle valla bütün işler bana kalıyor şuan bebeğim uyuyo altta aırı ses yapıyorlar kapılar vuruyor insan az düşünceli olur demi çok iyi anlıyorum seni
Sema6666 Eymeninannesi2 aynn ama eltomn kzlari buyudu ck sukur eskisi gbi ses ykk da valla bnm kzmnda ses yapsn bsy demicm yk ole bn nasl cektm inalrda cektk rahatsz olck