Ya ben de aynı durumdayım 4 aylık bebem. Geçen doktora bile götürdüm ciddi bir beslenme reddi var asla kabul etmiyor biberonu anca uyuklarken içiriyorum yani doktor da pek bi şey diyemedi keşif zamanı vs olabilir katı gıdaya erken başlarız dedi. Bezdim ya 🥴