2.5 ay geçti ilk zamanlar idrar yaparken yanma da hissediyordum, bu durumu kendimce ameliyat esnasında sonda takılmasına bağladım bilmiyorum ama o sondayla beraber o bölgemin ayarları biraz bozuldu gibime geliyor. Yanma hissi geçti ama bir iki damla da olsa idrar kaçırma sorunu devam ediyor WC’den çıkmış bile olsam yediğim birşeyden ötürü 5 dk geçmeden gaz çıkardım diyelim o gazla beraber bir damla idrar kaçabiliyor :( daha bu yaşta böyle bir sorun hem psikolojik hem genel anlamda yordu bu durum beni.