sudenazblgn Oğlum bir yaşına giricek emekliyor Uzun süredirde tutunarak yürüyor ama tek başına yürümeye hevesli değil , öğretmek istediğimizde hemen oturuyor Siz de durumlar nasıl
cokbilmismom sudenazblgn 17. Ayda yürüdü çok acele ediyorsunuz akışına bırakın kendini hazır hissedince yürür. Benimkide hep 1 yaştan beri tutunup kalkıyordu ama cesaret edip kendini bırakması uzun sürdü
gulkayaa hamzaefem1726 13 ay 20 gündüğüz yürümüyor herkes neden yürümüyor diye baskı yapıyor resmen çok sıkıldım zaten tutunup gidiyor geç emekledi geç yürüyecek diyorum daha yok sıkıp sıkıp duruyorlar
Snp57asel sudenazblgn 15 aylikken yürüdü benimkide birden bire oldu canınızı sıkmayın Allahım yürüyeceği zamaninida gösterir elbet yakın zamanda
aslhnkrts sudenazblgn 15 aylıktı sanırım bazı bebekler erken yürüdüğü için biz kendl çocuklarımıza neden yapamıyor ki diye üzülüp düşünüyoruz halbuki bebeğimiz için doğru zaman geldiğinde kendisi bu beceriyi geliştiriyor 🥰
aslanim06 sudenazblgn 11,5 aylık yürüdü. Emeklemeye erken başladığı için biz erken yürür dedik ama zorla yürüdü resmen 😅
subrk sudenazblgn 14 aylık yürüdü kızım. Elinden tutup bile yürümüyordu. Sıralıyordu ayakta duruyordu.Acele etmeyin cesareti gelince adım atmaya başlar.15,5 aylık olduk.Peşinden koşuyoruz şimdi de.
TulayGeriDon gizememre ayyy yürüdü mu🥹gözün aydın canııımm Yolu hep apaçık olsun daima iyilerle iyiliklere yurusun🩷
eylulismomm sudenazblgn 9 aylıkken ayağa kaldırmamızı istedi şuan 10 ay 20 günlük devamlı yürüyor asla oturmuyor 🤣