Irem_01 Merhaba kızlar doğum yapalı 3 ay oldu daha adet olmadım bugün akıntının içinde kan geldi iki kere peçeteye ve bidaha gelmedi sabahtan bu saate kadar bu durumu yaşayan oldumu sökermi acaba insan korkuyor cevap yazarsanız çok sevinirim
figenp Irem_01 benimde ilk doğumumda 3.aydan sonra gelmişti ama dediğin gibi insan bi korkuyor ama normal gelmemesi 1 sene gelmeyende oluyor
miramomss Irem_01 Aynısı bana oldu, ama sonrasında kanamam olmadı. Spiral taktırdım 3. Buçuk ayın sonunda ondan sonra adet olmaya başladım. Ama dediğin doğumdan sonraki 3 ay adet olmadım sadece ufak bir kan gelmişti .