Kızlar ben şehir dişinda oturuyorum annem istanbulda bi kaç ay annemin yanındaydım cuma günü evime dönüyorum benim de yanımda biriktirdiğim bi kaç dolarım var toplam 6500 falan yapıyor bende şey dedim acaba annemi de alsam çarşıya çıksak hani biraz anneme biraz kendime bişeyler mi alsam hani birktitdiğim tek param ama zaten pek fazla ihtiyacımiz yok bişeye alsak bile ne yapayım sizce