Merhabalar bebeğim 8 aylık ek gıda ile birlikte anne sütü de alıyor ancak sabah ve akşam mama alıyor. İlk zamanlar mama reddimiz çok fazlaydı hipp ve aptamil denedik ancak kilo alımı azaldı . Aşırı iştahlı değil ve çok hareketli bir bebek. Bebelac golda geçiş yapmak istiyorum kullanıp memnun kalan var mı