gunes7272 Kızlar Allah aşkına bi bakın mutfağımda daha çok ocağın üstünde o da ocağı yakınca ortaya çıkıyolar varya nokta kadar böcekler çok zor görünüyolar 2gündür görüyorum nedir bu nerden geliyorlar kafayı yiyeceğim moralim cok bozuk mutfağa girmek istemiyorum ya
Usnac1995 gunes7272 Susam gibi bir şey mi . Eğer oysa korkulu rüyamdı. Sonra çözdüm nerden çıktığını 😟
BongomyaPrensi gunes7272 kuş biti olabilir mi bitmeyen bir illet malesef 4 yıldir onlarla yaşıyorum artık bitmiyor çünkü bende yaşamaya alıştım nokta kadar telefon flaşı ile ancak görünür rengi de böyle şeffaf gri arası değişik bişey
havem Tarhana, un, pirinç, bulgur ve bakliyatları tamamen boşaltın içlerine bakın bendede vardı tarhanadan geliyorlarmış hepsini döktüm kurtuldum
gunes7272 havem hepsini temizledim benimde tarhanam var ama buzdolabında muhafaza ediyorum bakliyat dolabını hepsini temizledim ama yok olmadılar maalesef
dilay45 Usnac1995 aynı susama benzeysn uçan bizde de var kaç kez evi ilaçlattık bi türlü bitmedi ilaçlama yapan kişi hamam böceği türünden olduğunu söylemişti herşeyimi kontrol ediyorum böceklenme yok nerden geliyor çözemedim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
gunes7272 BongomyaPrensi of yemin ederim 2-3gundur moralim sıfır 4yıl ben ne yaparım 😅 evet nokta kadar çok zor görünüyor kahverengimsi bi renk bide üstüme de geliyolar koluma falan psikolojim bozuldu sürekli kaşınıyorum 😢
denizahsen gunes7272 eger gerçekten nokta kadar diyorsanız onlar böcek turunden olan bit tir ten rengi gibi beyaz duvarda Bike zor görünen ama hızlı hareket eden yada ayakları cok olan bit bit bizim evi işgal ettiler biz sonradan öğrendik ki binaya yuva yapan güvercinler gelen bit Evde dolas primlerin kenarlarına bak açıklık varsa vur bak çıkacak mı yada duvarda masada duran hatan gibi bir objenin altına bak
gunes7272 denizahsen ay benim balkonuma kuşlar yuva yapmış kıyamıyorum da yuvalarını yıkmaya ama çok kötü yapmışlar balkonu acaba onlardan mı geliyolar çünkü ocağım da pencere tarafında
BongomyaPrensi gunes7272 altta yorumunuzu gördüm balkona kuşlar yuva yapmış diye bizim de öyle başladı başka eve taşındık oraya da yuva yaptılar balkonu kapattık son çare bitleri bitse bile yan komşudan geliyor yada kuşlar cama konuyor felan bı şekilde geliyor yani onlarla yaşamayi öğrenin çünkü ilaçla bile bitmediler pes ettim bende görmezden geliyorum bu sene balkonu kapattık ara ara ilaç sıkıyorum inşallah biterler bitmeselerde artık bişey yapmayacağım 😂
gunes7272 Ay kızlar chatgbt ye sordum sanırım kuş biti diyor ya Kuş yuvasından geliyor olabilirlermiş ben yarın kuş yuvasını o kuşların başına yıkıcam 😂ben iyilik olsun diye kalsın dedim de böyle de olmuyor insallah giderler ya 🙏🏻
aysenur53 gunes7272 ay canım kuş biti fena bir illet. Ben 8 buçuk aylık hamileydim benim evimi sardılar. Banyo camına kumrular yuvalamıştı. Ordan banyo duvarlarına ve dediğin gibi üstümüze ordan yatağa mutfağa salona her yere taşımışız. Önce yuvayı ve yerini temizledim. Sirkeli kaynar sularla. Sonra ilaçladım. Bayer’in K othrine diye bi ilacı var onla. Herşeyi yıkadım herşeyi. Çok zor ama sıkı bir önlemle seri olarak temizlersen hallolur inşallah. Paranoyak olmuştum sürekli üstümde gezen bişeyler var gibi hissettim haftalarca. Yuva yaptıkları yere de internetten kuş konmaz diye plastik dikenli bişey var ondan aldım koydum gelemesinler bi daha diye.
mamaisqueen gunes7272 aşırı hayvansever biriyim ama yorumunuz güldürdü😂 kuşlara da kıyamam ama sizde mecbursunuz doğanın kanunu bu inşallah yavru kuşlar büyümüştür 🥲 çok geçmiş olsun size de okurken kötü oldum başıma gelir diye yorum bile yapmak istemiyorum😂
gunes7272 BongomyaPrensi ya gerçekten mi ağlicam şimdi belki bizimki yok olurlar ya vallahi moralim cok bozuldu sabahtan beri araştırma yapıyorum tiktoka da baktım 😂 yani %90 kuş biti yarın hemen o yuvayı yıkıp ilaç alıcam sıkıcam insallah yok olurlar ya
gunes7272 BongomyaPrensi peki sizin de üstünüze geliyolar mı kaşıntı falan yok Allahtan da böyle üstte dolanması bile rahatsız ediyor
BongomyaPrensi gunes7272 bi ara memlekete gittik bi 20 gün yoktum eve geldiğimde üstümde dolanmaya başladılar çoğalmışlardi ve renkleri siyahtı daha sonra evde kullandığım bi ilaç var onu sıktım her yere bitti bı süre sonra siyahlari ama açık renkli olanlar hep var bitmiyor
gunes7272 Of evet geceleri uyuyamıyorum sürekli kaşınma hissi var tabi flaşı açıp baktığımda 3-4tane yakalıyorum. Bende yarın kuş yuvasını temizleyip dediğiniz ilaçtan bir alayım insallah işe yarar kurtuluruz bizde 🙏🏻