Bebeğim doğduğundan beri çok zor bebekti bebek arabasında durmaz mama sandalyesinde oturmaz oto koltukta ağlar ve artık aşırı hareketli bir dönemde ne avm ye gidebiliyorum bir işimi halledebiliyorum çünkü gördüğü her şeye saldırıyor kucakta bile durmuyor ne bir kafede çay içebiliyorum çünkü mama sandalyesinde oturma süresi çok çok kısa. Hava çok soğuk ve pis oyüzden dışarı parka falan da götüremiyorum. Evde de çok sıkılıyor sıkıldıkça devamlı kucak istiyor artık kollarım kopma noktasına geldi. Ben de çok bunalıyorum. Bu süreç ne zaman normalleşecek ? Uyku saatinde çıkmayı öneren olursa onu da söyleyim asla bebek arabasında falan uyumuyor uyku saatlerinde sadece evdeyiz